Jeremias Combat Arms blogja

Combat Arms-al kapcsolatos hírek, értekezések, élmények

Friss topikok

  • Paulus571: Ja igen és a válaszokat erre a címre lécci: alfa008@gmail.com (2010.08.16. 23:39) Patch helyett " Brunette playing CA"
  • Jeremias: Igazából pont annyiba kerül, mint egy átlag AR fegyver, review-k alapján tényleg nem rossz, bár ki... (2010.05.03. 19:01) Amerikában már van......
  • Ripedon: Angel Kings lol, egy ilyen színvonaltalan klán még azt se érdemli meg hogy postolj róla. (2010.05.03. 15:56) Szakítás a vén hölggyel.....
  • Bl-Chocolate: Megnéztem a videót, hár elég sokat fogunk lépcsőzni, az már látszik ... Nincs valahol egy rejtet... (2010.04.23. 16:18) Content update
  • Bl-Chocolate: A kép alján Kikinho mélyen őszinte véleménye olvasható az esetről, rögtön két példányban, nehogy v... (2010.04.23. 16:16) Pisztoly Event

Linkblog

HTML

3 hetem a speciális egység tagjaként

2010.04.06. 16:00 | Jeremias | 1 komment

Mikor Decemberben elkezdtem játszani, szinte azonnal a hadnagyi rang elérését tűztem ki célul. Akkoriban nagyon távolinak tűnt, és valóban távol is volt. Napi 1000 xp-vel 1 évig tartott volna, szerencsére voltam elég kocka és sikerült átlag napi 4000 xp-vel 3 hónap alatt elérnem. Közben megtanultam 1-2 pályát nagyon jól, és megismerkedtem a játék főbb elemeivel. A decemberi eventnek - 100%-os exp/gp pass ha belogolsz - köszönthetően cabinozás tűnt a leggyorsabb és egyben a legunalmasabb megoldásnak. Mikőzben szépen kómotosan csúztam fel ranglétrán egyre jobban kezdtem játszani, aminek nagy köze volt a gear fejlődésemnek is. Aztán végre valahára több éves kemény munkával - annyinak tűnt - elértem a hőn áhított hadnagyi rangot. Azonnal futottam a kiképző irodába, ahol gyors orvosi beavatkozásnak köszönhetően egy latexruhás nagymellű és kicsit talán nagyfenekű elit katonát faragtak belőlem.

 Azóta eltelt 3 hét, nőt a KD-m, minden körben legalább egyszer lecsítereznek és ha szerencsém van nem dobnak ki. Egy teljesen másik világot ismertem meg, szinte hallhatatlan vagyok, a fejem egy durván nagy céltábla és persze nincs kéznél a sniperem mert a latex alá csak a medkit fér be. A lényeg nem is ezen van, hanem 1 hete van mellé Elit Moderatorom is. Azóta változott meg a világ, szinte kifordult. Nincsenek lelőhetetlen ázsiai játékosok, a speed/fly hackerek azonnal repülnek, és persze azonnal a "noob elite" beszólás után mindenki. Félreértés ne essék nem a "visszalőni" tudó játékosokat vágom ki, mint  ahogy meggyanúsítottak vele a napokban, azokkal semmi bajom sincs. Csak és kizárólag a T,R rankú 15/0-val kezdek, mert látlak hol vagy arcokat vágom ki, és mivel a legtöbb elite 12 éves, ezért az emberek inkább nem állnak be ellenük, mert úgyis ki lesznek rakva - tapasztaltam én is sajnos már elég sokszor a múltban - ezálltal az ellenfél 99%-ban gyengébb, mint az én csapatom. Ezzel sajnos keveset tudok tenni, majd egyszer lesz auto balance feature a játékban és máris megoldódik a gond, nem kell majd 15 percet várni, hogy CTF-ben összejöjjön 3 szerencsétlen a túloldalon, akiket általában halomra lővünk, mert mi csapatban játszunk, és beszélünk, ők meg rohannak a saját fejük után. Szóval ha van valaki aki akar ellenünk játszani, csak keressen meg ingame ( cheaterek kíméljenek ).

Ami még nagyon tetszik az, hogy az emberek megijednek a latex ruhás kislányoktól, mondván gyorsabb, erősebb és persze megölhetetlen is egyben. Nem kis helyzeti előnyt biztosít számomra. Sajnos azonban lagban tanultam meg vele mozogni, ahol szinte lehetetlen volt eltalálni, most azért már kicsit könnyebb, jól látszik, hogy van még mit tanulnom. Lassan lejár a kicsike felhasználási ideje, és erősen gondolkodim hím megfelelőjének kiprobálásán is. De ez még a jővő.....majd írók arról is : )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jeremias-ca.blog.hu/api/trackback/id/tr621898005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rest 2010.04.20. 00:14:04

Javaslom a "Sólyom" megfelelőjét, meglépem a következő szintet (jövőre kb :D) meg is veszem 30 napra!
süti beállítások módosítása