Jeremias Combat Arms blogja

Combat Arms-al kapcsolatos hírek, értekezések, élmények

Friss topikok

  • Paulus571: Ja igen és a válaszokat erre a címre lécci: alfa008@gmail.com (2010.08.16. 23:39) Patch helyett " Brunette playing CA"
  • Jeremias: Igazából pont annyiba kerül, mint egy átlag AR fegyver, review-k alapján tényleg nem rossz, bár ki... (2010.05.03. 19:01) Amerikában már van......
  • Ripedon: Angel Kings lol, egy ilyen színvonaltalan klán még azt se érdemli meg hogy postolj róla. (2010.05.03. 15:56) Szakítás a vén hölggyel.....
  • Bl-Chocolate: Megnéztem a videót, hár elég sokat fogunk lépcsőzni, az már látszik ... Nincs valahol egy rejtet... (2010.04.23. 16:18) Content update
  • Bl-Chocolate: A kép alján Kikinho mélyen őszinte véleménye olvasható az esetről, rögtön két példányban, nehogy v... (2010.04.23. 16:16) Pisztoly Event

Linkblog

HTML

Szakítás a vén hölggyel.....

2010.04.28. 08:23 | Jeremias | 2 komment

Hát igen....mit is mondhatnék ? Tegnap meghoztam egy döntést, ami sokak számára biztos nem volt szimpatikus és nem is lesz az. Sőt az indokait is nehéz megérteni egy rajtam kivül álló személynek. Muszáj volt ennek ellenére, mert a játék nyújtotta kikapcsolódás örömét elvette a játékos társak érdektelensége, és folyamatos kötekető helyenként már-már tajparaszt viselkedése az írányomba. Erre azt hiszem nem szolgáltam rá...nem érzem, hogy bárkit bántottam volna, akár szóban, akár írásban. Kapni viszont kaptam, akkor most ti is kaptok ! Igen kiléptem, elhagytam az Angel Kings klánt, visszagondolva nem bántam meg, és biztos vagyok benne, hogy ez fogja a legjobban szolgálni a játéktudásom fejlödését, és a játékélmény fokozását, sokkal több a klántársakkal együtt eltöltött idővel.

Nem akarok személyeskedni, de egyetlen ember tehet róla, döntően ő befolyásolta a döntésem. Valami elszakadt nála az utóbbi időben, nem tudom mi lehet az oka, talán a munkahelyi stressz, esetleg más gondok, de tény, hogy elég durva faragatlan stílusról tett tanúbizonyságot az elmúlt hetekben. Kezdve azzal, hogy a klántársak barátait basszogatta a kd-juk miatt ( nem mintha neki sokkal jobb lenne, sőt az eredeti szabályozás szerint 1,1 alatt nem lehetne a klán tagja, mégis az ), és aztán, mint már egy korábbi postban kitértem rá, szerinte nincsenek hackerek a játékban, legalábbis messze nem annyi, amennyit én látok. Erre csak egyet tudok mondani, hogy játssz többet, és nyisd ki a csukott szemed. Tanulj meg jobban játszani és máris zavarni fog, ha valaki olyan helyről lő le, ahonnan nem lehetne, vagy esetleg mindig hátba tud lőni a csodás Wh-ja miatt. Ez csak jótanács, nem kell megfogadni, neked így is jó, te vagy a nexon egyetlen elégedett játékosa. Bár a lag miatt mindig jár a szád, de kit érdekel, most se lettél jobb statok alapján, hogy nincs lag.

Összevetve mindent azt kell mondjam, viszonylag keveset kaptam a klántól. Sokkal többet vártam, közös játékok, jó hangulat, és közösen kitűzőtt célok elérése. Ebből semmi se valósult meg, hetek óta nem volt Clan War (ha volt akkor is sima vereségek 1-1 kivételtől eltekintve ), aktív tagja a klánnak kevés van, aki mégis játszik többnyire 12 éves és délután napközi helyett tolja. Erre már több helyen kitértem, nem tudunk, és nem is akarunk délután játszani. Este tv-zés, alvás helyett játszunk, mert nekünk így felel meg. Ebben sajnos kevesen voltak partnerek. Kilenc óra után elvétve volt ember online, ha mégis akkor is eventet csinált gyorsan, vagy tolt 1-2 meccset és lelépett. Hetek óta Ts szobánk sincs, egyszerűen nincs rá igény. Mi négyen 1 szobában ülünk ( fizikailag ), tudunk beszélni egymással anélkül, hogy bármilyen programot igénybe kéne venni ehhez. Ezáltal a csapatjáték is nullára redukálodott, ami most az "NX" event alatt még jobban kiütközött. Hiába online 9 ember, rajtunk kivül mást nem érdekel az event, amit valahol meg tudok érteni, másrészt elszomorító. Többet vártam a klántól, a benne játszó emberektől.....de megint bebizonyosodott, hogy hiába adtam sokat, semmit se kaptam vissza....

Úgy érzem lezárult egy korszak: jó volt, szép volt, nem fogok rá rossz szájízzel visszagondolni vagy bárkire is haragudni. Mások az elképzeléseinka játékot tekintve. További sok sikert az Angel Kings klánnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://jeremias-ca.blog.hu/api/trackback/id/tr541958259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rest 2010.04.28. 17:44:12

Utolsó hozzászólásom ebben a témában, mivel úgy gondolom nekem is címezted, ezért gondolom nem gond ha reagálok. (persze úgyis törlöd, nem tudom miért) Így van, nem értettünk egyet egy dologban, de a faragatlan stílust kikérem magamnak, idézz ha ilyen volt, egyáltalán nem személyeskedtem, és nem voltam paraszt. (amiket fent írsz: tanulj meg jobban játszani stb, stílus inkább rólad tesz tanúbizonyságot, én ilyen stílusban soha nem fogalmaztam veled szemben.) A laggról pedig annyit, hogy tényleg zavart, de amióta nincs lagg, sokat javultam. Mivel Kb 1 hónap alatt ezer killt tudtam véghez vinni, mert ennyi időm van most a játékra sajnos, ez idő alatt folyamatosan átlag 1,5 kd körül voltam. A tényleges kd-m ezalatt nem javult, mert ugye 50ezer killnél 1000 kill és 650 die alatt nem ugrik 0,01%-ot a kd. Én próbálok itt is és a játékban is partner lenni, hogy megbeszéljünk dolgokat, de te abszolút nem vagy ebben partner, mert lelépsz, törlöd a postot stb. Sajnálom hogy emiatt hagytad el a klánt, persze ha fontosabb lett volna neked az Angel Kings mint ahogy itt leírtad, akkor ha szólsz, hogy ez így zavar, és kiléptem volna én. További sok sikert!

Ripedon 2010.05.03. 15:56:21

Angel Kings lol, egy ilyen színvonaltalan klán még azt se érdemli meg hogy postolj róla.
süti beállítások módosítása